OEDAŞ çözüm merkezini dijitalleştirdi
ESKİŞEHİR (İGFA) –Afyonkarahisar, Bilecik, Eskisehir, Kütahya ve Uşak’ta elektrik dağıtım hizmeti veren Osmangazi Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi (OEDAŞ), hayatını yaşadığı 3 milyon kişiye verdiği hizmetin kalitesini sürekli artırmak için Ar-Ge ve dijitalleşme yatırımları gerçekleştiriyor. dokunur.
Bu kapsamda şirket, 2021 yılının son ayında hayata geçirdiği ‘Memnuniyet 4.0’ projesiyle müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkardı. Proje, 2021’de düzenlenen Stevie Uluslararası İş Ödülleri’nde ‘En İyi Teknik Destek Çözümleri’ kategorisinde ödüle layık görüldü. Geçtiğimiz ay açıklanan ve uluslararası alanda iş dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olarak kabul edilen ödül.
Memnuniyet 4.0 hakkında bilgi veren OEDAŞ Müdürü Muzaffer Yalçın, projenin çıkış noktasını da anlattı.
Araştırmaların elektrik dağıtım şirketlerinin çağrı merkezlerine gelen çağrıların yüzde 70’inin arıza bildirme ve kesintiler hakkında bilgi alma amaçlı olduğunu gösterdiğini belirten Yalçın, “İletişim kanallarımızı çeşitlendirerek daha esnek, dijital bir altyapı kurduk. Bu gibi durumlarda bilgi akışını hızlandırmak için.”
Memnuniyet 4.0 projesinin yanı sıra iletişim kanallarını da çeşitlendirerek hizmet kalitesini ve tüketici memnuniyetini artırdıklarını belirten Yalçın, “Tüm bu çalışmaların sonucunda Türkiye’deki 21 dağıtım şirketi arasında müşteri memnuniyeti en yüksek şirket olduk. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’nın tarafsız bir kuruluş tarafından 2021 yılında gerçekleştirdiği araştırmada ülkemizde. Şu anda “Memnuniyet düzeyimiz yüzde 87 aralığında. Hedefimiz bu oranı yüzde 100’e çıkarmak” dedi.