Haber

Antalyaspor, Gençlerbirliği’ni 2-1 Mağlup Etti

(ANKARA) –  Süper Lig’in 19. haftasında Antalyaspor, sahasında karşılaştığı Gençlerbirliği‘ni 2-1 mağlup etti.

Trendyol Süper Lig’in 19. haftasında Hesap.Com Antalyaspor ile Gençlerbirliği karşılaştı. Corendon Airlines Park Antalya Stadyumu’nda saat 17.00’de başlayan ve hakem Reşat Onur Coşkunses’in yönettiği maçı Antalyaspor 2-1 kazandı.

İlgili Makaleler

Ev sahibi Antalyaspor’a galibiyeti getiren golleri 26. dakikada Dario Sariç ve 63. dakikada Sander Van de Streek attı. Konuk takım Gençlerbirliği’nin tek golünü ise 13. dakikada Sekou Koita kaydettti.

Kaynak: ANKA / Spor

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu